Reklamacje i zwroty

ZWROT

Zgodnie z prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy i kolejne 14 dni na odesłanie towaru.

Jak zwrócić produkt?

1. Zgłoś chęć zwrotu produktu do Biura Obsługi Klienta w dogodny dla Ciebie sposób:
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00
- tel: 882 099 320
- kontakt@slaap.pl
2. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia otrzymasz poprzez wiadomość e-mail.
3. Przygotuj paczkę do nadania. Postaraj się dokładnie zabezpieczyć przesyłkę, aby nie została ona uszkodzona podczas transportu.
4. Dołącz do niej wydrukowany i uzupełniony formularz zwrotu. Nie jest on obowiązkowy, ale zdecydowania ułatwia nam cały proces. 
5. Wyślij paczkę z dopiskiem „zwrot e-sklep” na adres:
Slaap Home Rituals

Magazyn Completio
ul. Jędrzejowska 47 | 93-636 Łódź


Koszty przesyłki zwrotnej są po Twojej stronie. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
6. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) w ciągu 14 dni na wskazane konto bankowe lub w przypadku płatności kartą zwrot zostanie wykonany na kartę, z której dokonano płatności.

 REKLAMACJA

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Regulaminem oraz przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556–576).

Jak reklamować produkt?

1. Poinformuj nasze Biuro Obsługi Klienta o wadzie produktu, którą odkryłeś w dogodny dla Ciebie sposób:
czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00
- tel: 882099320
- kontakt@slaap.pl
2. Uzupełnij formularz reklamacji. Nie jest on obowiązkowy, ale zdecydowania ułatwia nam cały proces. 
2. Przygotuj produkt do nadania. Postaraj się dokładnie zabezpieczyć przesyłkę, aby nie została ona uszkodzona podczas transportu.
3. Wyślij paczkę z dopiskiem „reklamacje e-sklep” na adres:
Slaap Home Rituals

Magazyn Comletio
ul. Jana Pawła II 24
05-250 Radzymin
Koszty przesyłki jest po Twojej stronie. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
6. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną. 
8. Koszt przesyłki zwracany jest przez sklep w razie uznania reklamacji za uzasadnioną.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.